Pin It

Dzisiaj odbyło się wielkie otwarcie nowego sklepu z zabawkami amerykańskiej sieci ToysRUs w Warszawie w Centrum Handlowym Blue City. Jest to ogromny sklep o powierzchni ok. 2000 m2, w którym możemy zaopatrzyć się w zabawki, artykuły niemowlęce, artykuły szkolne, gadżety elektroniczne oraz artykuły sportowe.

Atrakcje związane z otwarciem będą dostępne dzisiaj i jutro, a wśród nich jest wiele konkursów, teatrzyki, stoiska z kolorowankami i zabawami plastycznymi, stoiska z klockami Lego, standy do robienia zdjęć, i inne. Sklep rozdawał również dzieciom piłki ze swoim logo. Szkoda tylko że na jedno dziecko rodzice brali po kilka sztuk i dla innych maluchów już zabrakło. Wstyd i dawanie złego przykładu dzieciom. Jak dają darmo to bierze ile ci się zmieści w kieszeniach i nie oglądaj się na innych.

Mam pozytywne odczucia odnośnie sklepu. Jak tłumy już znikną to robienie zakupów lub chociaż oglądanie oferty będzie tam przyjemne. Regałów jest dużo i dzięki dużej powierzchni sklepu, są rozstawione w wygodnej odległości i są dobrze opisane. Swobodnie można znaleźć i obejrzeć poszukiwane produkty, bez zagrożenia, że coś nam spadnie na głowę lub o coś się potkniemy. Na półkach znajduje się bogata oferta produktów różnych znanych już w Polsce firm (Lego, Playmobil, Fisher Price, Barbie, Hot Wheels, Trefl), a także kilku mniej znanych (Universe of Imagination). Głównym produktem są zabawki dla dzieci, akcesoria dla niemowląt są w mniejszości.

W związku z wejściem sklepu na rynek w Polsce przygotowano wiele promocji, między innymi rabat 20% na produkty Lego. Niektóre zabawki także mają atrakcyjne ceny, porównywalne z tymi w sklepach internetowych lub Allegro, ale czas pokaże czy to będzie stała oferta czy przygotowana tylko na początek, na zachętę dla klientów.

Porównując ToysRUs np. ze Smykiem, to moim zdaniem oba sklepy wzajemnie się uzupełniają. W Smyku więcej jest produktów dla niemowląt i mniejszych dzieci, dostępne są także ubrania i buty. Wadą tego sklepu są wysokie ceny, czasami o wiele za bardzo zawyżone, a także w większości przypadków zbyt mała powierzchnia sklepu w stosunku do ilości oferowanych produktów. Konkurencja może mieć dobry wpływ na ten aspekt. Przynajmniej dobry dla klienta. Już dzisiaj można było to zauważyć widząc w Smyku banery oferujące 50% rabatu na ubrania i wiele innych atrakcyjnych promocji. Na pewno skorzystają na tym portfele rodziców kupujących dla dzieci prezenty świąteczne.

Jednak na dzień dzisiejszy ToysRUs nie ma tak dużego wyboru produktów jak Smyk, np. zabawek kreatywnych, takich jak szkicowniki projektantek, zestawy kreatywne, czy produkty marki własnej (jaką jest Smiki w Smyku) itp. Ale to także może się zmienić. Zobaczymy jak, i czy w ogóle, nowy sprzedawca będzie zmieniał lub poszerzał asortyment. W związku z tym, że oba sklepy znajdują się w tym samym centrum handlowym – całkiem niedaleko od siebie, to klient spokojnie może sprawdzić ofertę w obu miejscach i wybrać tę korzystniejszą dla siebie.

Pin It

Sprawdź również:

Komentarze